H&L | Women's Health Magazine NL


Al sinds januari weet ik dat hij komt, en nu is er een datum bekend: 18 april!

Ik ben er heel erg benieuwd naar. Women's Health is er al in heel veel landen, en ik heb hem eigenlijk nog nooit gelezen. Maar via Pinterest kom ik vaak op de website, en die vind ik erg leuk om te lezen.

Dus ik heb meteen een mini-abonnement afgesloten. Ik kijk er echt naar uit!

Héél toevallig heb ik laatst mijn abonnement op Cosmopolitan opgezegd, na een jaar of 7 trouw lidmaatschap. Tja, ik ben veranderd, Cosmo is veranderd, hij kwam nog altijd op het adres van mijn ouders aan en dan las ik hem in de trein naar huis uit en kon hij op de stapel. Sorry Cosmo, je kost me nu meer dan je me waard bent.

Voor wie geïnteresseerd is:



Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes