Running | Marathon Man

Laatst zat ik met een half oog/oor College Tour te kijken. Er was een gesprek gaande met ene Eddy Izzard, travesties/transgender, caberatier en meervoudig marathonloper.

"Meervoudig" in de zin: liep 43 marathons in 7 weken. Ongetraind. 6 per week, 1 dag rust.

Aangezien ik de laatste tijd wel into running ben, niks nieuws, en er dus graag over lees/kijk/hoor om ervan te kunnen leren, besloot ik om de miniserie die over Izzard gemaakt is eens op te zoeken.

Hieronder staan de allereerste beelden uit de serie. De afleveringen zijn helaas opgedeeld in delen, maar ik denk dat het wel goed terug te vinden is. Ik vind het in ieder geval indrukwekkend, nu ik aflevering 1 gezien heb.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes