F&F | Inspiratie

Ik ben nog steeds een beetje suf van zondag. Gisteren ging ik rond 22.00 uur al naar bed, nog even liggen lezen, en zodra het licht uit ging, ging ook mijn lichtje uit. Vannacht om 1.30 werd mijn nachtrust echter alweer verstoord. Er stond een auto waarvan de motor maar bleef draaien, recht onder mijn raam. En niet alleen slaap ik fijn met het raam een klein stukje open, ik heb ook maar enkel glas in mijn ramen. 

Om 9 uur ging mijn wekker. Dat is op dit moment mijn health and lifestyle projectje. Proberen om een ochtendmens te worden. Door weinig routine ga ik steeds later naar bed (1 uur 's nachts ofzo) en sta ik dus ook later op (11.00?). Maar ik voel me niet fijn als ik zo laat pas op sta. Dan voel ik me echt een luie donder. Dus ik begin eens met het zetten van het wekkertje om 9 uur. Dan ga ik vanzelf ook vroeger naar bed. 

Ik moet wel zeggen dat ik eerst nog in bed op mijn telefoon Facebook en Twitter lig te checken. Maar ik heb mijn ogen tenminste open. 9 uur is voor mij best goed te doen, niet echt héél vroeg. Als ik over een tijdje elke dag om 9 uur opsta, kan ik mijn wekker een kwartiertje eerder gaan zetten. 

Omdat ik niet goed wist wat ik moet schrijven, vandaag wat inspiratie Pinterest. 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes