Running | Ik loop weer!

Jaa, gisteren keek ik er nog steeds tegenop. Maar 's middags trok ik opeens mijn sportkleding en schoenen aan en voor ik het wist was ik onderweg.

Tijdens de run van vorige week liep ik 3,5 km in 24 minuten. Omdat het alweer een week geleden was, besloot ik dat weer te doen, maar er dan een kleine omweg aan te knopen om hopelijk op 4 km uit te komen. Dat was helaas niet het geval, ik liep 3,8 km in 27 minuten.

Maar ik liep wel lekker. 's Ochtends was ik nog naar de markt geweest om wat stofjes en fournituren te kopen en toen was het hartstikke koud! Ik had mijn winterjas aan en vond het nog fris. 's Middags liep ik in een shorts, hemdje en windjack en dat jack had ik misschien zelfs wel weg kunnen laten.

Misschien, ik weet niet zeker of ik zonder jack had kunnen lopen. Ik weet wel dat ik het mét heel warm had!

Een paar keer moet ik stil staan voor auto's, maar verder heb ik het hele stuk gerend. Ik ben erachter gekomen dat ik vooral op moet letten dat ik niet té langzaam ga lopen. Als ik ga lopen slenteren maak ik het mezelf maar moeilijk.

Dus de volgende keer, ga ik een iets grotere omweg maken en houd ik het tempo er lekker in.

Happy running!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes