Warm!

Nou, de zomer is begonnen hoor! Wat vinden jullie ervan?

Tot vorige week kon ik, met een aangepast schema, nog wel lekker sporten. Rond een uur of 9 's avonds was het genoeg afgekoeld om te gaan hardlopen en ik ging een paar keer naar het sportcentrum om te krachttrainen.

Nu is het zó warm dat het zelfs midden in de nacht nog te warm is! En mijn fiets is twee weken geleden gestolen (uit mijn afgesloten achtertuin, terwijl hij op slot stond!) dus ik kon afgelopen week de fiets van een huisgenootje lenen, maar zij heeft inmiddels de sleutel weer terug en ik vergeet hem steeds weer te vragen, dus nu kan ik ook niet krachttrainen.

Vanavond ga ik lekker een avondwandeling maken. Hetzelfde rondje als ik normaal gesproken ren. Ben ik toch even actief, en met dit weer is het even intensief als rennen bij koeler weer, als je het mij vraagt.

Vorige week op het sportcentrum zag ik dat mijn vetpercentage mooi aan het dalen is, en dat ik toch wel 2 kilo afgevallen. Geen vochtverlies, maar écht afgevallen. Dat moet ik wel vasthouden natuurlijk! En niet in een paar dagen weer eraan eten en bankhangen.

Straks ook maar een bezoekje brengen aan het zwembad, hopelijk is het niet te druk.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes