Home | Ons nieuwe appartementje inrichten

Mijn moeder kan het beamen, ik ben gék op Ikea! Als die catalogus weer op de deurmat valt, kun je er vanuit gaan dat ik de rest van de dag op de bank zit te bladeren. En ook de website is mij niet vreemd, heerlijk om al die voorbeeldkamers te zien en er inspiratie uit te halen.

Ik heb ook sowieso wel iets met Scandinavië, en dan vooral Zweden. Het trekt me op een bepaalde manier. Ooit wil ik naar het Noorderlicht, hondenslee rijden, elanden spotten en bij de open haard in een blokhut zitten terwijl er buiten een dik pak sneeuw ligt. Lijkt me veel leuker dan een maand aan de Spaanse Costa. 

Goed, binnenkort ga ik dus samenwonen! We hebben contact met twee makelaars die voor ons huurwoningen uitzoeken die naar onze wensen zijn en hopelijk hebben we vanaf 1 september ons eigen plekje samen. Tijd om te gaan shoppen dus! En als Ikea- en Scandinavië fan, kan dat natuurlijk nergens anders dan bij; Ikea! Dus, enkele items die ik niet verkeerd zouden staan, mijn mening dan;
Bron
Een witte buffetkast van de Stockholm serie. Ik ben gek op wit. Het is ruimtelijk, rustig, en je kunt het aankleding met gekleurde accessoires, die je steeds kunt verwisselen!
Bron
Vraag me niet waar ik hem neer wil zetten want dat weet ik niet. Buiten op het balkon?
Bron
Dit bureau van Hemnes staat al lang op mijn verlanglijst. Genoeg plek om spullen op te bergen, maar vooral het ontwerp dat afgeleid is van klassieke bureau's vind ik mooi.
Bron
Wie houdt er niet van bloemen? En omdat wij beide gaan werken en veel van huis zullen zijn, zijn echte bloemen eigenlijk maar zonde.
Bron
Die heb ik nooit eerder op de website gezien, leuk! Ik vind hem echt enig, maar ik weet niet of hij zal passen bij de rest van het interieur.
Bron

 Zowel de bureaulamp als de vloerlamp "Barometer" zou ik wel willen hebben! De vloerlamp zou ik bij een fijne stoel in de buurt van mijn boekenkast zetten!

Laat mij niet onbeheerd door de Ikea lopen, ik kom niet meer naar buiten! Dit is nog maar een fractie van de spullen die wil wel zou willen. Maar ik wil geen overload geven, en ik geef nu denk ik toch wel een indruk van de sfeer die ik neer wil zetten.

Wij hebben beide spullen van onze studentenkamer die we mee kunnen nemen, en nog wat spullen bij onze ouders staan. Zo hebben we twee bedden, twee boekenkasten, een ladekast en een mooie lederen draaistoel. Maar al met al heb je dan natuurlijk wel een bij elkaar geraapt zooitje. Dus we moeten goed gaan puzzelen in welke ruimte alles komt en met wat voor meubels we het precies gaan aanvullen. Misschien kunnen we ook wat van onze meubels een make-over geven zodat het meer bij onze mijn wensen past.

Zodat we uiteindelijk in een mooi en gezellig ingericht appartementje thuis kunnen komen waar we ons thuis voelen en waar we ons kunnen opladen voor de volgende dag. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes