Home | Wat ik leerde van de verhuizing

Dingen die ik leerde van onze verhuizing:
  • Er passen heeeel veel spullen op een kamer van 3,5 bij 4 meter. 
  • Sommige spullen wil je wel bewaren maar zijn niet belangrijk genoeg om mee te verhuizen: dilemma!
  • Een laminaatvloer leggen kost tijd. 
  • Een heel appartement verven kost tijd. 
  • Ongelabelde dozen zijn heel onhandig
  • Je wordt knettergek als je steeds alles kwijt bent en daarom 100 keer dezelfde doos opentrekt om te kijken of het daar misschien in zit. 
  • Op de eerste bezichtiging zie je bijna niets. 
  • Gebreken komen pas aan het licht als je aan het klussen bent. 
  • Je zult heel veel moeten poetsen.
  • Na het poetsen en verhuizen is alles weer stoffig. 
  • Tijdens een verhuizing kun je maar beter niet op dieet zijn. (Pizza's tijdens het klussen en twee dagen friet tijdens het verhuizen)
  • Stop op tijd met klussen/verhuizen om eten te halen, voor je het weet is alles dicht en krijg je alleen nog een frietje bij een vreemd zaakje aan de andere kant van de stad. (true story!)
  • Stop al je decoraties ver weg en haal het pas weer uit dozen als verder ALLES af is! Nogmaals, verhuizen is stoffig en een rommeltje, niemand wil zich zorgen maken om het omstoten van een vaas en voor je ervan kunt genieten kun je hem eerst weer poetsen. 
  • Mijn vriend heeft meer kleding dan ik. Driekwart heb ik nog nooit gezien. 
  • Pak alles uit!
We zijn nu 3 weken verder sinds de verhuizing en er staan nog steeds dozen in de woonkamer. Een paar schuif ik figuurlijk voor me uit, vazen enzo.. "Die hoeven nu nog niet uitgepakt." En wat andere dingen waar ik geen plek voor weet. 

Eigenlijk moet het voor volgend weekend maar uitgepakt zijn. Weet je geen plek? Zoek maar een plek. En anders hebben we beneden een mooi berghok (die ik alleen voor fietsen wil gebruiken, oeps). 

Dan kunnen we dat weekend een bank met bijpassende poef gaan kopen (is al uitgezocht bij die goeie ouwe Ikea) en zijn we na een maand ein-de-lijk klaar!

Wat heb ik daar zin in. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes