Running | Motivational problems

Ik had me verheugd op het rennen in de herfst. Eindelijk van die warmte af. Maar ik vind het moeilijk om te blijven rennen. Mijn laatste run is al 14 dagen geleden!

Het wordt vroeger donker, ik ren liever in daglicht. Dus is er minder gelegenheid om te rennen. Op dit moment heb ik genoeg tijd zolang het daglicht is, maar tot voor kort was dat wel anders.

School vergde namelijk veel tijd, aandacht en stress. Ik had al mijn aandacht nodig om aan opdrachten te werken om een deadline te kunnen halen. Daarnaast had ik nog andere dingen, zoals een dag stage, avondcolleges en een bijbaantje. Dus wanneer de keuze gemaakt moest worden tussen werken aan de opdrachten of rennen, was de keuze niet moeilijk. Hé, je moet prioriteiten stellen en ik had mijn keuze gemaakt. Geen slechte keuze, denk ik zelf. Maar nu ben ik er dus wel een beetje uit. Maar dat is voorbij en ik heb weer veel vrije tijd.

Daarnaast heb ik maar één lange tight en één thermotrui. Die de afgelopen twee weken op de badkamervloer hebben gelegen. Ook niet echt stimulerend om te gaan rennen. Gisteren zijn ze gewassen, dus morgen zouden ze weer netjes in de kast moeten liggen. Zou dat me motiveren om te gaan?

Ik ben wel van plan om dit weekend nog even te gaan. Ik wéét dat ik me veel beter voel als ik terug kom van een rondje rennen.

Het is echter niet zo dat ik alléén maar op mijn luie donder heb gezeten hoor! Stage is een half uurtje fietsen (keer twee, natuurlijk), op mijn bijbaantje sta ik 8 tot 10 uur op een dag en gisteren heb ik nog een fijne wandeling gemaakt waarbij ik meteen oud papier meenam en een boodschapje deed. Het aangename met het nuttige combineren.

Wat is jullie grootste motivatie?


Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes