Keep Running | Les 7

Zaterdag 4 januari. En eerder.

Deze les liep ik al eerder. Daar kwam ik helaas pas halverwege de les achter. Het viel me al op dat ik de teksten van Evy al eerder gehoord had. Maar ze herhaalt weleens wat. Halverwege kwam het wel ál te bekend voor. Dit had ik dus al gelopen. En plots herinnerde ik me ook de route.

Dat was geen leuke run. De route op zich wel. Met veel hellingen, dat was een leuke afwisseling. Maar het waaide zo ontzettend hard. Zelfs wind mee was vervelend.

4 januari was een bijzondere run. Vorig jaar, op de eerste zaterdag van het jaar, trok ik voor het eerst sportschoenen aan om een rondje te gaan rennen. Les 1 van Start To Run. Ik kreeg energie van die gedachte. Het was een goede, en vrij makkelijk, rondje.

De week er na was helaas mega druk en in het weekend werd ik ziek. Niet meer gerend dus.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes