Stijl | Capsule wardrobes


Je hebt niet heel veel kleding nodig om er altijd leuk uit te zien. Als je maar de juiste items hebt. Een "capsule wardrobe" wordt dit ook wel genoemd. Een kleine mix van kledingstukken die allemaal goed met elkaar combineren. 

Nou, ik heb het geprobeerd hoor. De afbeelding hierboven maakte ik zelf op Polyvore. Een paar items lijken op kledingstukken in mijn kast. Andere wil ik graag, zoals het gestreepte t-shirt. 

Zoals je kunt zien, ben ik echt een rokjes-meisje. Rokjes-vrouw? Ik spreek nog steeds over mijzelf als meisje. Ik vind vrouw zo volwassen klinken. Alhoewel burgerlijk, voel ik me nog niet volwassen. If you know what I mean. 

Zowel thuis als op school houd ik van rokjes en jurkjes. Het zit lekker (lekkerder dan jeans, vind ik! Ik weet dat er meiden zijn die leven in jeans.) En geen bouwvakkersdecolleté als je bukt. Plus!

Hoe je dat nou draagt? Nou, zoals hieronder. Elk rokje kun je vervangen door een ander rokje. Zo ook met elke top. En dan kun je tops nog combineren, vestje over t-shirt bijvoorbeeld. Of een andere panty. Al die mogelijkheden!

Komt niet helemaal overeen met mijn wishlist. Maar ach. Polyvore is heel behulpzaam als je zoekende bent. Eindeloos shoppen en combineren, voor noppes en je hoeft er de deur niet voor uit. Je hoeft niet eens van de bank af. Ideaal voor een lui avondje. En de volgende dag weer leuk en fashionable naar je werk!
Draag jij een specifieke kledingstijl op je werk?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes