Stijl | Echte ladies

Ha, jullie dachten toch niet dat dat alles was. De beste bron van inspiratie is nog altijd Pinterest, waar we échte vrouwen zien in échte outfits. 

Mijn casual en professionele kledingstijl liggen heel dicht bij elkaar. Het verschil is eigenlijk alleen dat ik in mijn vrije tijd af en toe net iets kortere rokjes draag, en de shorts die ik in de zomervakanties verslijt zullen het klaslokaal ook niet zien. Oftewel, op mijn werk houd ik het allemaal net iets beschaafder. 

Je wilt er toch netjes uitzien en je goede naam behouden. 

Daarnaast vind ik rokken op knielengte, blousjes en dergelijke gewoon heel erg leuk!

Kijk je mee naar deze dames van Pinterest? Ow, en wie is jouw favoriete fashion blogger? Nog meer inspiratie is natuurlijk altijd leuk!

one                                                    two

three                                                          four
five                                               six

Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes