F & F | #JANUari

Ik was op zoek naar een leuke challenge voor januari. Er zullen vast meer mensen zijn die nu weer meer willen sporten, toch? Ik vond helaas niet zo veel om uit te kiezen. Girls Love To Run heeft echter wél een challenge. #JANUari.

Ze hebben er een hashtag van gemaakt die je vast op allerlei social media terug kunt vinden! Doel van de challenge is om in januari 15 workouts te doen. Volgens Francien van GLTR mag het alles zijn van een run, gym workout tot een slaapkamer workout. Als je maar in beweging komt!

Laat ik het maar eens proberen dan.

Zaterdag rende ik voor het eerst in héél lange tijd. Het was kort maar krachtig, bijna alleen maar gerend. Dus na een kort rondje besloten niet overmoedig te worden en rustig te blijven opbouwen. En vandaag ging ik naar het sportcentrum voor een groepsles.

Doe jij mee aan goede voornemens en fitness challenges?


Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes